czwartek, 28 maja 2015

Kupujemy bilety!

Wszystko już wiadomo. Zdałam egzamin inżynierski i udało się ubłagać dziekana, by poszedł mi na rękę i zorganizował obronę pracy inżynierskiej jak najwcześniej się da. 3-go czerwca będę inżynierem :D

Zgodnie z umową z firmą do której jadę, staż mam zacząć 10-go czerwca i ma on potrwać 3 pełne miesiące, czyli do 9-go września. Postanowiliśmy jednak polecieć do Rygi trochę wcześniej, w niedzielę 7-go czerwca, aby mieć trochę czasu na zorientowanie się w okolicy przed rozpoczęciem pracy.

Mieszkanie mamy zarezerwowane, znalazłam je na facebooku w grupie "Ryga student's apartment market". Będziemy mieszkać z trójką Łotyszy. Za pokój płacimy 290€ miesięcznie, w cenę tę wliczone są wszystkie rachunki. Znajduje się na ulicy Alfrēda Kalniņa 4, kilka minut od Starego Miasta, centrum handlowego oraz około 1,5 km od mojego biura, więc lokalizacja wydaje się bardzo dobra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz